اساتيد دانش آموزان را با منابعي مانند كتابخانه و مركز فناوري دانشگاهي آشنا مي كنند. آنها همچنين وقت زيادي را در كلاس صرف بحث در مورد پروژه ها و بازخورد درباره پيشرفت تيم ها مي كنند.
يادگيري مبتني بر تيم: در روز اول تيم ها سازماندهي مي شوند ، فايفر و روسباخ به دانش آموزان تكليف نقشه برداري دارايي شخصي را مي دهند كه در آن از آنها خواسته مي شود نقاط قوت و ضعف خود را انعكاس دهند و بنويسند و جايي را كه اميدوارند پيشرفت كنند ، بيان كنند. يك دانش آموز ممكن است مثلاً خودش را ساكت و سازماندهي خوب توصيف كند ، اما مي خواهد روي مهارت هاي ارائه عمومي خود كار كند.
https://soundcloud.com/user-78848365
دانش آموزان همچنين در مورد پويايي تيم مي خوانند ، و اينكه چگونه تعصب و كليشه در مورد نژاد ، جنسيت و وضعيت اقتصادي مي تواند منجر به اختلال عملكرد تيم شود. به عنوان مثال ، زنان در تيم ها اغلب منشي يا نقش ارتباطي را تعيين مي كنند ، در حالي كه مردان معمولاً نقش هاي فني يا رهبري را دارند. با آگاهي دانش آموزان از اين تنظيمات پيش فرض اساسي ، Pfeifer مي گويد: "ما سعي داريم الگوها را به هم بزنيم."
پروژه نهايي دوره دوم را به خود اختصاص مي دهد. اما حتي در آنجا ، اساتيد مي گويند ، سمينار Great Problems پشتيباني زيادي ايجاد مي كند. در كلاس ، دانش آموزان با روش تحقيق و تجزيه و تحليل آشنا مي شوند. آنها از افرادي در مركز شغلي مي شنوند كه در مورد اينكه چرا مهارتهايي كه در حال توسعه هستند در محيط كار ارزشمند است صحبت مي كنند. آنها به همكلاسي ها و اساتيد خود به روزرساني مي كنند و براي ادامه مسير آنها بازخورد مي گيرند. آنها براي گزارش دادن و تأمل در مورد آنچه كه مي خوانند ، لازم است يك دفتر تحقيق را نگه دارند. همچنين انتظار مي رود كه آنها در جامعه يا با متخصصان مصاحبه كنند و يافته هاي خود را در اواسط دوره گزارش دهند.
همه اينها منجر به تهيه گزارش نهايي پروژه ، پوستر و ارائه مي شود كه در آن دانشجويان از تمام سمينار Great Problems گرد هم مي آيند تا درباره آنچه آموخته اند صحبت كنند.
تقريباً يك سوم دانشجويان سال اول WPI در يكي از اين سمينارها ثبت نام مي كنند. در حالي كه WPI هنوز هيچ تحقيق رسمي در مورد برنامه به اتمام نرسانده است ، اساتيدي كه دوره هاي دوره اول و بالاتر را اجرا مي كنند ، مي گويند دانشجوياني كه در يك سمينار مشكلات بزرگ شركت مي كنند ، معمولاً براي كار در تيم ها و پروژه هاي باز آماده مي شوند ، فايفر مي گويد. آنها همچنين در انجام مصاحبه در سال اول خود بهتر عمل مي كنند.
Pfeifer و Rosbach مي گويند كه يادگيري مبتني بر پروژه را مي توان در هر كجا ادغام كرد ، و خوانندگان علاقه مند را به يادگيري Project-based در سال اول: فراتر از همه انتظارات ، ويرايش شده توسط همكاران WPI خود كريستين ووب و اليزابت استودارد اشاره مي كنند.
آيا از تكنيك پيشرفته اي براي دانشجويان سال اول استفاده كرده ايد؟ در اين باره به من در beth.mcmurtrie@chronicle.com بگوييد و داستان شما ممكن است در خبرنامه آينده ظاهر شود.
- شنبه ۱۰ آبان ۹۹ | ۰۰:۵۸
- ۵۸ بازديد
- ۰ نظر