چگونه در مورد آموزش تفكر انتقادي فكر كنيم

آيا ما در مورد نحوه آموزش تفكر انتقادي نادرست فكر مي كنيم؟ مقاله اخير استدلال مي كند كه ما ممكن است باشيم. "چگونه آموزش تفكر انتقادي" ، توسط Daniel T. Willingham ، استاد روانشناسي در دانشگاه ويرجينيا ، مطالعاتي را در اين زمينه بررسي مي كند ، از جمله تأثير يادگيري معماهاي منطقي يا لاتين بر مهارت هاي تفكر انتقادي گسترده تر دانشجويان ، و همچنين نظم بيشتر تحقيق خاص معلوم مي شود كه مردم در انتقال اصول كلي به متن هاي مختلف چندان ماهر نيستند. يك دليل اين است كه آنها ممكن است الگوها و شباهت هاي اساسي را نبينند. ديگر اين كه آنها فاقد دانش محتوا هستند. ويلهنگ مثال مي زند كه از كسي مي خواهد در جستجوي فرضيات پنهان - يك مهارت تفكر انتقادي - در يك توضيح در مورد جنگ افغانستان باشد. اگر در مورد جنگ چيزي نمي دانيد ، به سختي مي توانيد مهارت خود را به كار بگيريد.



سپس اين مسئله وجود دارد كه "تفكر انتقادي" به معناي چيزهاي مختلف در زمينه هاي مختلف است. فكر كردن مثل يك مورخ با تفكر يك دانشمند يكسان نيست. ويلينگام همچنين به مربياني كه مي خواهند اين مهارت ها را بياموزند توصيه هايي مي كند ، از جمله: مهارت هاي خاص تفكر انتقادي را كه مي خواهيد به دانشجويان رشته خود بياموزيد و همچنين محتواي اساسي مورد نياز را تعريف كنيد. (نكته كليدي به جيل بارشاي گزارش هچينگر گزارش ، كه مطالعه را در ستون خود ، Proof Points ، مورد توجه خوانندگان قرار داد.)
ICYMI

    "كارول اي. هولستد" ، دانشيار روزنامه نگاري در دانشگاه كانزاس ، در اين بخش توصيه در مورد " اهميت ارتباط شخصي به توانايي دانش آموزان در يادگيري.
    در اين مقاله ، ويليام چنگ ، ​​دانشيار و رئيس بازيگري گروه موسيقي در كالج دارتموث ، توضيح مي دهد كه چرا وي در دوره هاي خود به بازي موسيقي هاي مشكل ساز ، مانند R. كلي و مايكل جكسون ادامه مي دهد.
    گزارشي توسط Cerego ، يك شركت يادگيري سازگار ، عادات مطالعه 1.5 ميليون كاربر را بررسي كرده است. در ميان يافته ها: به نظر مي رسد مردم در عصر به طور م effectivelyثرتري ياد مي گيرند و - تعجب آور نيست براي خوانندگان عادي - سير كردن و بازخواني روش هاي خوبي براي حفظ دانش نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.