روش تحقيق دانشجويي همانطور كه در بالا تعريف شد نيازي به بررسي هيئت مديره ندارد ، مگر اينكه مربي تصميم بگيرد بررسي هيئت مديره را دعوت كند. دانش آموزاني كه در روند يادگيري تكنيك هاي تحقيق مشغول هستند ، به طور قابل توجهي مي خواهند روي موضوعات جذاب يا واقعي تمركز كنند. بنابراين ، روش تحقيق دانشجويي اغلب بر روي موضوعاتي تمركز مي كند كه نگراني هايي را براي رفاه افراد و خود دانشجويان ايجاد مي كنند. پروژه هايي كه شامل جمع آوري داده ها در مورد فعاليت هاي غيرقانوني (مانند مصرف مواد مخدر يا نوشيدن زير سن قانوني) ، مواردي كه مي توانند باعث پريشاني عاطفي شوند و مواردي كه در صورت نقض محرمانه بودن دانش آموزان را در معرض خطر قرار مي دهد ، بايد با احتياط خاص ساخته شود. اگرچه روشهاي تحقيق تحت اختيار هيئت مديره نيستند ، اعضاي آن براي مشاوره با دانشجويان و مدرسان در دسترس هستند. با اين حال ، از اعضاي هيأت علمي كه به فعاليتهاي آموزشي اشتغال دارند انتظار مي رود كه از همه افراد (افراد) مطابق با آيين نامه ها و اصول اخلاقي رشته خود محافظت كنند (براي ليستي از برخي از اين كدهاي انضباطي به قسمت اصول و اخلاق مراجعه كنيد). اين وظيفه اعضاي هيئت علمي است كه در هنگام آموزش تكنيك هاي تحقيق ، اصول اخلاقي تحقيق و اصول تحقيق مسئولانه را شامل شود.
گروه ها تشويق مي شوند كه يك فرآيند بررسي داخلي براي تحقيقات مربوط به موضوعات انساني را كه توسط دانشجويان و اعضاي هيئت علمي آنها انجام مي شود ، توسعه دهند. چنين بازبيني داخلي بايد مطابق با آيين نامه ها و اخلاق مربوط به رشته مربوط باشد. اگرچه بررسي اداري در صورت لزوم نمي تواند جايگزين بررسي هيئت مديره شود (براي "پروژه هاي تحقيقاتي" كه در بالا تعريف شد) ، بازبيني بخش بررسي هيئت مديره را تسهيل مي كند. از بررسي دپارتمان همچنين مي توان براي آموزش انجام مسئوليت پذير تحقيق استفاده كرد.
- یکشنبه ۱۱ آبان ۹۹ | ۲۳:۳۴
- ۲۸ بازديد
- ۰ نظر